واران

ساخت وبلاگ
خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا © 2015 - 2013 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا است. طراحی و توسعه: آما ویرای کیان

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 113 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:43

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، مهدی سنایی در شانزدهمین کنفرانس علمی بین‌المللی لیخاچف که به میزبانی دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی سن پترزبورگ انجام شد، امروز (جمعه) در جلسه «همکاری بین دولتی در مبارزه با تروریسم» با بیان اینکه تروریسم تهدیدی برای کل جامعه جهانی است، اظهار داشت: اگر مشکلی در خاورمیانه ایجاد شود تنها در یک منطقه محدود نمی‌شود و به دیگر مناطق هم سرایت می‌کند. بر این مبنا، اتخاذ یک رهیافت مشترک برای مبارزه با تروریسم و جلوگیری از حمایت از تروریسم ضروری است.

وی با اشاره به انقلاب‌های مردمی در کشورهای خاورمیانه، از حمایت نکردن غرب از خواسته‌های مردمی در برخی کشورهای این منطقه انتقاد و تصریح کرد: استانداردهای دوگانه موجب نارضایتی مردم و دولت‌ها می‌شود.

سفیر ایران در مسکو افزود: اگر کشوری در صحنه بین‌المللی، تنها منافع ملی خود را دنبال کند، نقش چندانی نمی‌تواند ایفا کند. اولویت به منافع ملی داده می‌شود.

سنایی سپس به مشکل فلسطین به عنوان یک مساله دردناک در خاورمیانه پرداخت و تداوم کشتار مردم و به ویژه کودکان فلسطینی را نمونه‌ای از حمایت‌ها از تروریسم دانست.

وی همچنین مداخلات در خاورمیانه را زمینه‌ساز مشکلات بیشتر خواند و گفت: مشکلات خاورمیانه باید توسط دولت‌های منطقه بررسی شوند.

گنادی گاتیلوف معاون وزیر خارجه روسیه شناسایی شیوه‌های مقابله با تروریسم را یکی از اولویت‌های مهم دنیای معاصر خواند و در این زمینه رویدادهای خاورمیانه به ویژه در سوریه را مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار داد.

وی گفت: مقابله با تروریسم باید با تلاش مشترک دولت‌ها انجام شود و باید این کار را بدون استانداردهای دوگانه انجام داد. نمی‌توان تروریسم را به خوب و بد تقسیم کرد و مدعی شد که تروریسم خوب می‌تواند در راستای برخی برای دستیابی به دستاوردهای ژئوپلتیک باشد.

معاون وزیر خارجه روسیه سپس از متوقف شدن همکاری‌ها در چهارچوب شورای ناتو - روسیه و همکاری اتحادیه اروپا و روسیه انتقاد کرد و خبر داد که کشورهای غربی از کمبودهای وضعیت موجود آگاه شده‌اند و تلاش‌هایی را برای بازسازی تلاش‌های مشترک در مبارزه با تروریسم آغاز کرده‌اند.

گاتیلوف همچنین به منازعه اعراب - اسراییل پرداخت و این منازعه را موجب وخیم‌تر شدن اوضاع در خاورمیانه برشمرد.

وی با اشاره مجدد بر ضرورت بر تلاش‌های مشترک دولت‌ها، بر استفاده از سکوی سازمان ملل در این مسیر تاکید کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 114 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:43

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، علی ربیعی با اشاره به دستاوردهای سفر به کشور سنگاپور اظهار کرد: معاون نخست وزیر سنگاپور و رییس کل بانک مرکزی ایران اعلام کردند طی بخشنامه صادر شده، هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین دو کشور وجود ندارد و بر این اساس خواهان آغاز هرچه سریعتر این روابط شده اند.

به گفته این مقام مسئول، در این سفر نشستی با حضور 150 شرکت سنگاپوری برگزار شد که طی آن زمینه های کاری در ایران معرفی و برخی تفاهم های کاری انجام شده است.

وی افزود: تفاهم های انجام شده به طور عمده حول محور مسائل زیربنایی مانند ساخت هتل و بیمارستان و نیز در زمینه های گاز و پتروشیمی، مسائل پولی، مالی و سرمایه گذاری های مشترک (فاینانس) است.

ربیعی خاطر نشان کرد: ملاقات هایی نیز با معاون نخست وزیر سنگاپور، وزیر امور خارجه و وزیر توسعه منابع انسانی (که وزیر کار محسوب می شود) و نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت این کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد در مورد صدور ویزا، سنگاپور مساعدت های لازم را انجام دهد تا تجار ایرانی به راحتی به این کشور سفر کنند.

تاسیس بانک مشترک ایران و سنگاپور

محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز گفت: بحث ارتباطات بانکی از مهمترین تصمیمات و توافقاتی بود که در این سفر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات خوبی با مجموعه فعالان و تجار بازرگانی و رییس اتحادیه صنعت و تجارت سنگاپور در زمینه ایجاد یک بانک مشترک بین ایران و سنگاپور صورت گرفت.

این مقام مسئول افزود: انجام مذاکره برای ایجاد شرکت هولدینگ مشترک ویژه صادرات و تولید کالاهای ایرانی در منطقه ای که سنگاپوری ها بازارهای خوبی دارند، دیگر دستاورد این سفر بود.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه گذشته درصدر هیاتی بلندپایه برای سفری سه روزه وارد سنگاپور شد و تاکنون با مدیران چند شرکت بزرگ و وزیران این کشور برای توسعه همکاری های دو جانبه و جذب سرمایه رایزنی کرده است.

طی سه ماه گذشته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سنگاپور بازدید کردند و «اس.ایسواران» وزیر صنعت و تجارت این کشور جنوب شرق آسیا نیز اسفندماه سال گذشته در صدر یک هیات 67 نفره از 58 شرکت برای توسعه مناسبات با مقامات کشورمان در تهران مذاکره کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 117 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:43

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از وب‌سایت سی‌ان‌ان،‌ این شهر کوچک استان انبار ارزش استراتژیک دارد، چراکه در مهم‌ترین مسیر مواصلاتی عراق به اردن قرار دارد. پیش از جنگ تخمین زده شده بود که تبادل تجاری این مسیر سالانه یک میلیارد دلار است.

داعش از شهر رطبه به عنوان مکانی برای آماده‌سازی جنگجویان و سلاح‌هایش استفاده می‌کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 119 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:58

صلاح عبدالسلام مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس امروز توسط یک تیم از نیروهای ضد ترور به دادگاهی در پاریس منتقل شد. حملات پاریس که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، در روز ۱۳ نوامبر سال گذشته روی داد و طی آن ۱۳۰ نفر کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 124 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:58

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آخرین هفته کاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (4 و 5 خردادماه) آینده برگزار خواهد شد و نمایندگان چهارصد و بیست و چهارمین (424)و چهارصد و بیست و پنجمین (425)جلسه خود را برگزار خواهند کرد.

براین اساس گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که برای چهارمین بار از شورای نگهبان اعاده شده است بررسی خواهد شد.

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اتکا) به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی درباره طرح اصلاح ماده(3) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح یک فوریتی اصلاح فصل چهارم قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین در دو جلسه باقی مانده از مجلس نهم قرار است به بررسی گزارش کمیسیون مشترک درباره طرح حمایت از احیاء و مرمت بافت های فرهنگی- تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها، گزارش کمیسیون عمران درباره رد طرح اصلاح ماده(5) قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری‌ایران، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره طرح استفساریه ماده (24) قانون بیمه، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش، گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس درباره رد طرح استفساریه ماده (118) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح ماده (14) آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران بپردازند.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح ماده (54) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب27/11/1380، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس درباره طرح اصلاح ماده (204) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح مواد (9) و (15) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح محافظت از امنیت جانی شناگران در شهرهای ساحلی نیز در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

قرار است گزارش معاونت نظارت در مورد عملکرد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 1393 کل کشور و گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جلسه علنی مجلس قرائت شود.
همچنین در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 143 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:58

مصطفی زمانی بازیگر نقش فرهاد در سریال شهرزاد در آخرین نوشته اینستگرامی‌اش نوشت: ثانیه‌ای اگر هست واسه زندگی خودتان بگذارید نه من/ نتوانستم ارتباط موردعلاقه‌ام را باشما برقرارکنم.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 122 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:51

به گزارش گروه ورزشی آنا، مجله و سایت معتبر کیکر رده‌بندی برترین بازیکنان فصل جاری شاغل در بوندس لیگا B را اعلام کرد که امیل فورسبرگ، مهاجم سوئدی تیم لایپزیک با معدل نمره‌ای 2.60 در جایگاه اول ایستاد.

احسان حاج صفی، ملی پوش ایرانی تیم اف اس وی فرانکفورت با معدل نمره 4.19 در رده 203 برترین بازیکنان بوندس لیگا B ایستاد. تیم دوم شهر فرانکفورت از این رقابت‌ها سقوط کرد تا پس از هشت فصل حضور متوالی دوباره به سطح سوم فوتبال باشگاهی آلمان بازگردد.

تیم اف اس وی فرانکفورت در نیم فصل دوم بوندس لیگا B نمایش ناامید کننده‌ای داشت و با کسب تنها 11 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی جای گرفت. قرارداد حاج‌صفی با این تیم آلمانی تا اواسط سال آینده میلادی ادامه خواهد داشت.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 129 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:13

به گزارش گروه ورزشی آنا، خبرهایی از احتمال پیوستن رونالدینیو به فوتبال ایران به گوش می‌رسند. از آخرین روزهای خوب دوران فوتبال فوق ستاره برزیلی، نزدیک به یک دهه سپری شده است. او بعد از کنارگذاشته‌شدن از بارسلونا با تصمیم پپ گواردیولا، مدتی در میلان بازی کرد و بعد به فوتبال برزیل رفت و این اواخر حتی در اکوادور و مکزیک نیز توپ زد.

به نظر می‌رسد در صورت پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان، خرید رونالدینیو برای باشگاه پرسپولیس ممکن باشد اما آیا او واقعا برای پرسپولیس برانکو مفید خواهد بود؟

حقیقت آن است که رونالدینیو در سال‌های اخیر بیشتر از آن‌ که یک ستاره فوتبال باشد، یک چهره تبلیغاتی بوده است. بر خلافِ مکزیک، برزیل و اکوادور که به دلیل کاملا تجاری با این بازیکن قرارداد بستند، هیچ باشگاهی در فوتبال ایران ظرفیتِ درآمدزایی با نام این فوق‌ستاره را ندارد. بحران کپی‌‌رایت در فوتبال ایران موجب خواهد شد فروش پیراهن رونالدینیو هیچ درآمدی نصیب پرسپولیس نکند و بعید به نظر می‌رسد قرمزها حتی بتوانند درصدی از هزینه گزاف خرید او را برگردانند.

علاوه بر این، حواشی مربوط به لایف استایل زندگی رونالدینیو در سال‌های اخیر، بدون تردید در ایران برای او دردسرساز خواهد شد. برای هواداران پرسپولیس، حفظ ستاره‌ای مثل رامین رضاییان به مراتب مهم‌تر از شوآفِ ثروتمندها با ادعای خرید رونالدینیوست. این باشگاه به جای خرگوش چاق، باید به سراغ چند ستاره چالاک در خط دفاع و خط حمله برود. بازیکنانی جوان و پرانگیزه که تاکتیک موردنظر مربی‌شان را در زمین پیاده کنند و همه چیز درباره آن‌ها، به نام پشتِ پیراهن‌شان خلاصه نشود. ستاره‌های بازی‌های حساس و نه مهره‌های تمام شده دیدارهای خیریه!

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 122 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:13

به گزارش گروه ورزشی آنا، یک باشگاه روسی به مدت 5 ماه است که بازی‌های علی علیپور را در پرسپولیس زیر نظر دارد و با اتمام لیگ این کشور که یک هفته از آن باقی مانده است، قصد دارد برای فصل آینده این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد رسمی باشگاه روسی از سوی مدیربرنامه‌های این بازیکن به باشگاه پرسپولیس رسیده و مسئولان این باشگاه نیز مبلغ رضایت‌نامه وی را نیز مشخص کرده‌اند. با توجه به جدایی مهدی طارمی باید دید برانکو ایوانکوویچ رضایت خواهد داد تا دومین مهاجم تمیش هم در فصل نقل‌وانتقالات از این تیم جدا شود یا اینکه پاسخ آنها به تیم روسی منفی خواهد بود.

هفته آینده مراسم ازدواج علیپور برگزار می‌شود و بعد از آن این بازیکن در صورت رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس راهی روسیه خواهد شد تا مذاکرات خود را با این باشگاه انجام دهد.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد علیپور را برای 3 سال دیگر تمدید کردند تا در صورت انتقال او به اروپا بتوانند تا چند سال از این انتقال بهره‌برداری کنند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 133 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:13

به گزارش گروه بین الملل آنا به نقل از فارس، عناصر تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات خود علیه مردم عراق، 25 نفر از اهالی موصل را در یک حوض مملو از اسید نیتریک غرق و اعدام کردند.

منابع عراقی به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که این افراد به اتهام «جاسوسی و همکاری اطلاعاتی با نیروهای عراقی» در حوضچه حاوی اسید نیتریک اعدام شدند.

یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود، در این باره گفته که عناصر داعش ابتدا دست و پای آنها را با طناب بستند و سپس به درون حوضچه‌ای از اسید نیتریک انداختند

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 133 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:45

به گزارش گروه بین الملل آنا به نقل از ایرنا، دادگاه آمریکا درخواست وکیل مدافع ضراب برای آزادی وی در قبال پرداخت 10 میلیون دلار نقد و 40 میلیون دلار وثیقه را رد کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی حریت، وکیل مدافع ضراب با عنوان لزوم معاینات پزشکی خواستار آزادی وی در قبال 50 میلیون دلار کفالت و تحت نظر بودن در یک منزل در نیویورک و کنترل با دستگاه جی پی اس شده بود.

به گزارش منابع خبری ترکیه، دادستان نیویورک درخواست آزادی ضراب به قید کفالت را رد کرده و وکیل مدافع وی قصد دارد که این مساله را در دادگاه طرح کند.

نام ضراب که به نزدیکی با منابع دولتی ترکیه اشتهار دارد از سوی رسانه های ترکیه به عنوان شریک بابک زنجانی مطرح می شود.

وی پس از افشای موارد فساد مالی و ارتشاء در بین برخی مسوولین بلندپایه دولتی ترکیه در سال های گذشته دستگیر و مدتی زندانی و سپس آزاد شد.

ضراب در ماه های گذشته به هنگامی که به همراه همسر و دخترش قصد ورود به آمریکا را داشت، به اتهام دور زدن تحریم های ایران از سوی مسوولان آمریکایی دستگیر شد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 124 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:45

به گزارش گروه سیاسی آنا به نقل از ایرنا، روحانی در این سفر ضمن زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با مراجع عظام تقلید در قم دیدار می کند.

این سفر رییس جمهوری خارج از چارچوب سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید انجام می شود.

دکتر روحانی پیش از این ششم اسفند ماه سال 93 در قالب سفر استانی به قم سفر کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 114 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:08

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از ایرنا، محسن آقایی روز پنج شنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان در سنندج افزود: دو هزار و 99 فقره ازدواج زوجین همسن و 621 فقره ازدواج مردان با زنان یک سال بزرگتر از خود در استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان به ازای هر چهار واقعه ازدواج یک طلاق به ثبت رسیده است ادامه داد: بر اساس این آمار میزان ازدواج ثبت شده در سال گذشته در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 13.5 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت ازدواج در استان 106 در هزار بدست آمده و میانگین سن ازدواج برای مردان 28.33 و برای زنان 23.88 سال است.

مدیر کل ثبت احوال کردستان گفت: شهرستان های قروه، کامیاران و مریوان به ترتیب با 13.8، 12.8و 12.3 در هزار بیشترین و شهرستان های دهگلان، سنندج و بیجار با 8.7، 8.9 و 9.6 در هزار کمترین نرخ ازدواج را داشته اند.

به گفته وی سال گذشته بیشترین ازدواج ثبت شده مردان مربوط به گروه سنی 25 تا 29 ساله شش هزار و 621 واقعه و بیشترین ازدواج ثبت شده زنان مربوط به گروه سنی 20 تا 24 ساله با پنج هزار و 670 واقعه بوده است.

آقایی در ادامه همچنین به آمار طلاق ثبت شده در استان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته چهار هزار و 9 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ان 2.01 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: شهرستان های کامیاران، قروه و مریوان به ترتیب با 3.1، 2.9 و 2.9 در هزار بیشترین و شهرستان های دهگلان، سروآباد و بانه به ترتیب با 1.6، 1.8 و 1.9 در هزار کمترین نرخ ثبت طلاق را داشته اند.

مدیر کل ثبت احوال کردستان افزود: در سال گذشته بیشترین ترکیب طلاق ثبت شده مردان در گروه سنی 25 تا 29 ساله به تعداد هزار و 241 واقعه و بیشترین طلاق ثبت شده زنان در گروه سنی 20 تا 24 ساله با رقم هزار و 51 واقعه است.

آقایی در ادامه به آمار ولادت های ثبت شده در استان طی سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته 31 هزار و 696 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.25 درصد افزایش داشته و بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت ولادت در استان 20.1 در هزار بوده است.

به گفته وی سال گذشته تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع برابر 31 هزار و 547 واقعه و تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی(15 روز پس از واقعه) 31 هزار و 392 واقعه بوده است و این آمار نشان می دهد که 99.5 درصد از ولادت ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال کردستان ادامه داد: همچنین در سال گذشته هشت هزار و 115 واقعه وفات به ثبت رسیده که بر این اساس نرخ خام حاصل از ثبت فوت در استان 5.2 در هزار بوده است.

وی با بیان اینکه 99 درصد از واقعه های وفات در مهلت قانونی به ثبت رسیده است گفت: در سال گذشته تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع هفت هزار و 324 واقعه و وفات ثبت شده در مهلت قانونی(10 روز پس از واقعه وفات) هفت هزار و 252 واقعه بوده است.

به گفته وی نسبت جنسی حاصل از ثبت وفات در سال گذشته 120.6 و نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت برابر 107.4 است یعنی در مقابل هر 100 فوت ثبت شده زنان حدود 120 واقعه فوت مردان و در مقابل هر 100 واقعه تولد دختر حدود 107 واقعه تولد پسر ثبت شده است.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 121 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:08

به گزارش گروه ورزشی آنا، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در سالن شهید دستغیب شهر شیراز آغاز شده که تیم ملی ایران در دور دوم این رقابت ها موفق شد با نتیجه ۷ بر ۱ از سد تیم آذربایجان بگذرد. این پیروزی در حالی برای فرنگی کاران ایران بدست آمد که تیم آذربایجان عنوان قهرمانی جام جهانی سال گذشته را به یدک می‌کشید.

نتایج مسابقات انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: سامان عبدولی ۳ – ساکت گولیف یک

۶۶ کیلوگرم: امید نوروزی ۸ – آزاد علی اف صفر

۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد ۴ – روحین میکائیل اف صفر

۷۵ کیلوگرم: پیام بویری ۸ – شامیستان گولوزاده صفر

۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان ۵ – امین احمد اف صفر

۸۵ کیلوگرم: حسین نوری ۴ – اسلام عباس اف ۶

۹۸ کیلوگرم: مهدی علیاری ۸ – تورمان ایوب اف صفر

۱۳۰ کیلوگرم: بهنام مهدیزاده ۳ – اویان نظریانی۲

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان صبح امروز در نخستین دیدار خود توانست تیم اوکراین را با نتیجه ۸ بر صفر شکست دهد و باید صبح فردا (جمعه) در سومین دیدار خود به مصاف تیم ترکیه برود.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 99 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:08

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از خبرگزاری «حوزه»، این اثر نفیس در قطع وزیری کوچک بیاضی با جنس اوراق از نوع پوست می باشد، طول اوراق آن حدود 23 الی 5/24 سانتیمتر و عرض اوراق حدود 5/16 تا 17 سانتیمتر است .

صفحه آغازین ، شامل فاتحه الکتاب دارای تذهیب می باشد و بکلی فرسوده و نامفهوم است ، سرسوره ها و ترنج های حواشی صفحات با قلم زرین مزین شده و دارای جلد چرمی ضربی الحاقی به رنگ قهوه ای روشن و دارای تزئینات ضربی با نقوش ترنج و لچک ترنج و جدول کشی و متعلق به دوره صفوی است .

* صفحات نمره گذاری شده

همچنین ازدیگرویژگیهای قرآن منسوب به حضرت امام حسن عسکری (ع) صفحات نمره گذاری شده و مختوم به رقم 345 به انضمام یک ورق آستر در آخر است .

شیرازه ته دوخت، مصدوم و جزئی گسیخته است، هر صفحه مشتمل بر 12 سطر است و برگ های آغازین و پایانی قرآن به شدت مصدوم ، خط و تزئینات سائیده، لک شده سوراخ و تغییر رنگ یافته و با کاغذ نخودی مرمت شده است .

* عبارت هایی در صفحه آخر

برخی صفحات قرآن راده نویسی شده ( بخش های اولیه قرآن )، صفحه آخر قرآن با تزئینات ویژه و دوسطر عبارت ذیل مشاهده می شود :

/ .... حسن بن علی رضی الله ... سنه احدی ..... / بقیه عبارت مفهوم نیست .

وقف آستانه حضرت معصومه (س) در دوره صفویه توسط خلیفه شاه قلی مهردار به سال 956 قمری .

* متن وقف نامه:

-وقف نامه در 9 سطر در صفحه اول به شرح ذیل مشاهده می شود :

« بسم الله الرحمن الرحیم الحمد الله الذی جعل الوقف دریعه لنیل السعادات الخرویه فی دار القرآن و الصلوه و السلام / ...... الاشرفان علی سید الانبیا و المرسلین محمد و اله الطیبین الطاهرین الاخیار و بعد فقد وقف / هذالمصحف المجید الذی لایاتیه الباطل من بین یدیه ولا من خلفه تنزیل من حکیم حمید الحضرت الامیر الجلیل عمده الاجلاء فی زمانه /

خلیفه شاه قلی مهردار، علی المومنین المتوطنین و المجاورین و الزایرین روضه السیده العلیه العلویه الزکیه الطاهره النقیه سلیله ائمه الاطهار ستی فاطمه بنت الامام الهمام ابی ابراهیم موسی بن جعفر صلوات الله و سلامه علیهما و علیها مشروط بان یکون المصحف الشریف موصوفا فی داخل قبتها الشریفه و لا یخرج منها الی مکان من الامکنه لا یرهن و لا یغیره/ وقفا صحیحاً شرعیاً موبداً مخلداً بحیث لا یورث و لا یباع و لایوهب و لا ینقل لوجه من الوجوه ولایغیره فمن غیره / او بدله فانما اثمه علی الذین یبدلونه وکان ذلک فی شهر ربیع الاول المعظم فی سلک مشهور سنه ست و خمسین و تسعمائه ( 956 ) هجریه و الحمد ... العزیز "

- دو دستخط در 5 سطر از دوره صفویه در یادداشت ملاحظه و عرض کتابداران وقت ذیل وقف نامه دیده می شود. - دارای شش نقش مهر و تائید تحویل و انتقال از کتابدارن عصر صفوی ، افشاری و زندیه در ورق آستر

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:35

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به همت کانون فرهنگی هنری مکران و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس با حضور جمعی از علاقه مندان، دانشجویان و استادان در سالن همایش دکتر حسابی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

موسس بنیاد نیشابور در این همایش، فردوسی را چیره دست‌ترین شاعر پارسی زبان ایران خواند که توانست بزرگترین اثر فرهنگی و حماسی جهان را خلق، حفظ و منتشر کند.

فریدون جنیدی با ابراز تاسف از نبود توجه کافی به دریای عظیم دانش شاهنامه از سوی فارسی زبانان اظهار کرد: «همه شاهنامه افسانه نیست و توجه روزافزون ما به این اثر ما را به عنصر نهفته خرد رهنمون می سازد که در گرو نگرش ژرف ما در راستای دریافت صحیح مفهوم ابیات آن است.»

وی با توجه به بیت آغازین شاهنامه، به نام خداوند جان و خرد / کزین برتر اندیشه بر نگذرد، گفت: «هیچ فردی تا به امروز در کره خاکی خداوندگار را به این نام و صفات نخوانده و دانای توس دیباچه سخن را به دل‏‌نشین‏‌ترین آهنگ دین‏داری و دین‏‌باوری آراسته است.»

این استاد شاهنامه پژوه، افزود: «سوای از همه ستم ها و جعل به ابیات شاهنامه در عصر محمود غزنوی ، اما جای بسی شکر است که این اثر حماسی هم چنان بلندترین جایگاه ادبی را در نزد ایرانیان دارد و همه فرزندان ایران باید به شاهنامه برای روح و رنگ بخشیدن به زندگی شان روی آورند،کما اینکه بزرگترین افتخار زندگی ام شاهنامه خوانی است .»

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی دانشجویی واحد بندرعباس با تبریک فرا رسیدن بزرگداشت حماسه سرای ایران افزود: «یکی از آثار بی بدیل ادبیات، شاهنامه بوده که در جای جای آن حس وطن پرستی عیان و آشکار است.»

داوود افخمی تبا؛ شاهنامه را سند و عظمت زبان فارسی و گنجینه ادبیات ایران دانست و اظهار کرد: «از آنجایی که این اثر فاخر نه تنها در کشور در جای جای دنیا مورد بررسی و پذیرش قرار گرفته باید با شناخت آن در جهت اشاعه فرهنگ و ادب فارسی گام بلند و مستحکمی برداریم.»

این مراسم با اجرای موسیقی سنتی، شعرخوانی شاعران برجسته استان نیز همراه بود که در پایان به شاعران یک جلد کتاب شاهنامه ویرایش استاد فریدون جنیدی اهدا شد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:00

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این مراسم با حواشی جالبی همراه بود که بدین قرارند:

- مراسم صبح روز پنجشنبه با بازدید آیت الله ‌هاشمی رفسنجانی از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تعدد غرفه‌ها و محصولات و اختراعات ارائه شده در آن سبب شد که برگزاری مراسم با دقایقی تاخیر آغاز شود. موضوعی که آیت الله ‌هاشمی رفسنجانی در سخنرانی اش نیز به آن اشاره کرده و در پایان نیز اعلام کرد که مایل است دوباره به نمایشگاه بازگشته و از باقی غرفه‌ها دیدن کند. در مجموع زمان این بازدید به 5 ساعت رسید.

- در نمایشگاه امسال که تا پنجم خرداد ماه دایر است680 محصول و اختراع به نمایش درآمده است.

- آیت الله موسوی بجنوردی، رییس دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی؛ حسین‌هاشمی، استاندار تهران؛ عبدالله جاسبی، نخستین رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی؛ محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و ... از جمله حاضران در این همایش بودند و علاوه بر آنان معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از روسای واحدها نیز در این جلسه حضور داشتند.

- با ورود آیت الله‌هاشمی رفسنجانی به سالن شهید مطهری، مراسم رسما آغاز به کار کرده و پس از قرائت قرآن، کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری و آیت الله ‌هاشمی رفسنجانی درباره دانشگاه آزاد اسلامی پخش شد. در این کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در اوایل دهه 60 درباره برکات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی پخش شد.

- پس از پخش سرود دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر واشقانی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این معاونت پرداخت و پس از آن کلیپی دیگر به نمایش درآمد.

- دکتر حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، سخنران بعدی مراسم بود که بخش اعظمی از سخنانش به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافت. از نکات جالب توجه سخنرانی میرزاده، پخش متن سخنرانی و آمارها از طریق ویدئو پرژکتور بود.

- دکتر میرزاده که همواره سعی می‌کند در سخنانش از شعر و نثر فارسی بهره بگیرد؛ این بار نیز شعری از مرحوم سپیده کاشانی برای آزاد سازی خرمشهر را خواند و گفت:

«خاکت ببوسم،

خاک تو بوسیدنی شده

گل‌های خرمشهر من بوئیدنی شده»

میرزاده سپس با الگوبرداری از شعر مرحوم سپیده کاشانی، تغییری در متن شعر ایجاد کرد و خطاب به آیت الله‌هاشمی رفسنجانی گفت:

«باغ دانش دانشگاه آزاد اسلامی به ثمر نشسته

و گل‌های دانش‌بنیان تو بوئیدنی شده

دستهای تو بوسیدنی شده»

که این شعر با تشویق حاضران همراه شد.

- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش رتبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی را 187 اعلام کرد و گفت: عده ای کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را زیر سوال می‌برند در حالی که نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یک به 37 است و میانگین کشور ما یک به 62 است.

- پس از پایان سخنرانی میرزاده، کلیپی دیگر از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش درآمد و سپس مجری برنامه با دعوت از آیت الله ‌هاشمی رفسنجانی، دکتر حمید میرزاده و حسین‌هاشمی از آنان خواست که برای اعطای نشان ویژه پژوهشی امام خمینی به روی سن بیایند.

- پس از اعطای نشان آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی، سخنانش را آغاز کرد و از اینکه دانشگاه به چنین دستاورد‌هایی رسیده ابراز خوشحالی کرد.

-‌هاشمی از صدا و سیما به دلیل عدم انتشار دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز انتقاد کرد و گفت: در مدیریت قبلی صدا و سیما اگر اشکالی از دانشگاه آزاد اسلامی به گوشش می رسد آن را در بوق می‌کرد اما دستاوردها و خدمات اصلی دانشگاه برایشان خطوط قرمز بود که ان شاءالله با امدن رییس جدید درست عمل کنند.

-‌هاشمی همچنین دکتز حمید میرزاده را فردی توصیف کرد که عالمانه و با اخلاص رویه‌های خوبی را در دانشگاه اجرا و عملی می‌کند .

- با پایان سخنان آیت الله‌هاشمی رفسنجانی وی ضمن عذرخواهی از حاضران، سالن را برای بازدید دوباره از نمایشگاه ترک کرد و حمید میرزاده جوایز دیگر برگزیدگان جشنواره فرهیختگان را را به آنان اعطا کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:00

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهیندخت مولاوردی روز پنجشنبه در همایش روز ملی جمعیت با شعار«پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت»، گفت: جمعیت از مولفه های سنجش قدرت کشورها به شمار می رود و به همین دلیل جایگاه مهمی در سیاست های راهبردی هر کشور دارد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقم خام جمعیت زمانی می تواند تاثیر مثبتی در توسعه ملی و اقتدار پایدار داشته باشد که رشد جمعیت در تناسب با منابع در دسترس اقتصادی بوده و سیاست گذاری های لازم برای حوزه هایی نظیر آموزش و بهداشت صورت گرفته باشد چرا که در غیر اینصورت میزان بالای رشد جمعیتی خود می تواندبه زمینه ای برای چالش های راهبردی در عرصه های سیاسی اجتماعی و زیست محیطی تبدیل شده و امنیت و اقتدار ملی را به خطر بیاندازد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات معاونت امور زنان و خانواده در راستای اجرای سیاست های کلی جمعیتی، بوجود آمدن اشکال گوناگون تشکیل زندگی و شیوه های جدید آشنایی زوجین با توجه پیشرفت های تکنولوژی، رشد فزاینده طلاق های عاطفی، کاهش تمایل به فرزند آوری را از دیگر مسائل مهم در بررسی روند تحولات جمعیتی در کشور برشمرد.

مولاوردی افزود: بر اساس گزارش ها و آمار رشد جمعیتی کشور در سالهای اخیر رو به کاهش بوده و این تبدیل به مهمترین دغدغه مسئولان امر شده است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان اجرای سیاست های تتنظیم جمعیت و کنترل موالید در دهه 70، شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی ، افزایش میزان تحصیلات و تغییر نگرش ها و سطح زندگی از اصلی ترین عوامل کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور محسوب می شود.

مولاوردی با اشاره به اینکه ناباروری در زنان و مردان به عنوان یکی از موضوعات مهم در روند تحولات جمعیتی به شمار می رود، گفت: متاسفانه در کشور برنامه های حمایتی در این راستا وجود نداشته و هنوز هماهنگی لازم میان دستگاه های اجرایی و سیاست گذاری ها و توجه جدی به درمان ناباروری مشاهده نمی شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی جمعیتی از سوی رهبر معظم انقلاب و نیز دستور کار و برنامه ریزی که از سوی معاون اول رییس جمهوری در راستای اجرای 14 بند این سیاست ها به دستگا ههای اجرایی ابلاغ شده است، گفت: در این راستا افزایش نرخ باروری به بیش از سطح دانشجویی، فراهم کردن زمینه توانمند سازی جمعیت برای تامین هزینه های زندگی، تقویت و تربیت نسل صالح، سالم و کارآمد و دستیابی به جامعه آرمانی و اسلامی همواره مورد تاکید مسئولان در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها قرار گرفته است.

مولاوردی پرهیز از سیاست زدگی و استفاده از تجارب سایر کشور ها را در برنامه ریزی برای سیاست های تحول جمعیتی مهم توصیف کرد و اظهار داشت: معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم در این راستا از ابتدای فعالیت خود به پیگیری برخی از اقدامات به جا مانده از گذشته در این حوزه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ماموریت خود را بر محور توان افزایی همه زنان و دختران در همه سطوح در جامعه دوستدار خانواده مطرح کرده و در همین چارچوب برنامه هایی که برای توانمند سازی گروههای مختلف زنان در دستور کار قرار دارد می تواند کمک شایانی به تحقق سیاست های کلی جمعیتی در کشور داشته باشد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده انعقاد موافقتنامه همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوع حمایت از سیاست های سلامت باروری و حفظ بازه طبیعی تولد، ساماندهی مشاوره حین ازدواج در جهت بهبود سبک زندگی زناشویی، ارائه مکل های تغذیه ای به زنان باردار و شیرده در مناطق نابرخوردار یا کمتر برخوردار و راه اندازی 17 کلینیک سلامت و خانواده با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله اقدامات اجرایی معاونت امور زنان و خانواده در راستای سیاست های کلی جمعیتی برشمرد.

مولاوردی استفاده از ظرفیت های مجموعه های مردم نهاد در کشور و برگزاری کنگره ها ونشست هایی با هدف پایداری خانواده و پرداختن به تحولات جمعیتی و چالش های خانواده ایرانی، پیگیری سیاست های دوستدار مادر و کودک، مشارکت جدی در برنامه ملی کاهش طلاق در کشور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه ملی آموزش و مشاوره برای ثبات و دوام خانواده در شورای عالی فرهنگ عمومی را از دیگر اقدامات اجرایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عنوان کرد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها و ارگان های مسوول ،اقدامات و فعالیت های مثمر ثمری در راستای اجرای سیاست های کلی جمعیتی در کشور انجام گیرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:00

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا مسعودی‌لیر در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و بزرگداشت روز جوان با حضور اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و با حضور چهره مطرح طنز‌پردازی استان خوزستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار شد، با توجه به ارزش و اهمیت روز جوان اظهار کرد: «میدان‌داری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی جوانان، یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانانی است که در یک مقطع و برهه‌ای از دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی با انرژی و توان معنوی توانستند از مرزهای این مملکت دفاع بکنند.»

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر هم با بیان اینکه جوانی بهار عمر انسان است، گفت: «براساس نظرسنجی‌های شورای عالی جوانان ایران دو مشکل اساسی جوانان در جامعه امروزی مشکل اشتغال و ازدواج هستند و اولویت حاکمان جامعه ما است که به این دو مقوله بپردازند.»

حجت‌الاسلام غلامحسن حیاتی قهرمان‌گروی و الگوپذیری را از عمده‌ترین ویژگی‌های جوانان بر شمرد و اظهار کرد: «حق جوانان است که برای خود الگویی انتخاب کنند ولی در انتخاب آن باید دقت کنند. خداوند متعال در قرآن کریم بعضی از الگوهای جوانی را برای ما به عنوان نمونه آورده است که از آن جمله می‌توان از شکستن بتها از سوی حضرت ابراهیم(ع)، گناه نکردن با وجود فراهم بودن در خانه عزیز مصر و زلیخا از سوی حضرت یوسف(ع)، جوانان اصحاب کهف و حیا و پاکدامنی حضرت مریم(س) نام برد که جوانان می‌توانند از زندگی این بندگان خاص خداوند الگو پذیری داشته باشند.»

وی خاطرنشان کرد: «حضرت مریم(س) نماد و الگوی عفت و پاکدامنی برای دختران است. وقتی که به امر پروردگار و به صورت اعجاز حضرت مریم(س) باردار شدند این بانوی عفیفه می‌گوید: ای کاش من تا ابد فراموش می‌شدم و این خبر به گوش کسی نمی‌رسید که این موضوع حیا و پاکدامنی وی را می‌رساند.»

حیاتی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر(ع) یکی از جوانان خاندان اهل‌بیت (ع) و حافظ حریم پدرش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عمه‌اش حضرت زینب کبری(س) بود، یادی از شهدای مدافعین حرم کرد و گفت: « جوانان مومنی که برای حفظ امنیت این مرز و بوم در سرزمین دیگری در حال دفاع از ارزش‌های اسلامی و حرم اهل بیت (ع) هستند تا ما به راحتی زندگی بکنیم و استرس انفجار و جنگ نداشته باشیم.»

در این مراسم که به همّت جوانان حوزه بسیج دانشجویی امام صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار شده بود، چراغعلی چهره مطرح تئاتر و طنز پرداز استان خوزستان برای دانشجویان به اجرای برنامه پرداخت. همچنین از فعالان فرهنگی قدردانی به عمل آمد.»

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:54